Anularea Comenzilor
Anularea comenzilor poate fi solicitată prin transmiterea unui email către adresa: contact@casaalbastra.ro care va conține următoarele informații:
- la subiect: mesajul ”Anulare comanda #xxxxxxx” (ex. Anulare Comanda #2000005)
- în textul mesajului: trebuie menționat tipul anulării: Total / Parțial. Dacă este parțial, vă rugăm să specificați produsul și cantitatea pe care doriți să le anulați.
- la finalul mesajului: notificarea transmisă de către noi – folosind opțiunea ”Reply”
Pentru a activa anularea comenzilor este important ca să transmiteți mesajul de intenție după cum urmează:
- până la ora 16:30 în aceeași zi, pentru comenzile introduse înainte de ora menționată
- până la ora 16:30 a doua zi, pentru comenzile introduse după ora 16:30.
- Refuzul livrării
- Clientul are dreptul de a refuza livrarea în următoarele situații:
- specificațiile produsului sunt diferite față de informațiile menționate în magazinul casaalbastra.ro
- specificațiile produsului sunt diferite față de informațiile conținute în comandă
- ambalajul este deteriorat.
- Returnarea produselor
- Cadrul legal care statutează derularea contractelor la distanță este definit în cadrul Ordonanței de Urgență nr. 34 din 2014, care conține următoarele prevederi:”Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.”De asemeni, același act normativ, stabilește condițiile și implicațiile returnării produselor după cum urmează:
a) ”Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.”
b) ” Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele și documentele intacte care l-au însoțit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.”
În consecință, produsele comercializate prin magazinul online casaalbastra.ro pot fi returnate doar cu respectarea următoarelor condiții:
- Sacii de hrană nu au fost desigilați;
- Sacii de hrană sunt nedeteriorați, fără zgârieturi și fără eventuale marcaje (desene, notații) suplimentare față de cele cu care au fost prevăzuți inițial;
- Produsul returnat va fi obligatoriu însoțit de toate documentele inițial transmise de casaalbastra.ro (factura – original, chitanța – original în cazul plăților în numerar).
Procedura de returnare va respecta următoarele etape:
- Vă rugăm să transmiteți email către adresa contact@casaalbastra.roîn care să menționați:
- La subiect: Cerere returnare Comanda: (numărul comenzii);
- În conținutul mesajului: Codul, denumirea și cantitatea produsului pe care doriți să-l returnați;
- Motivul pentru care doriți să returnați produsul (opțional).
Notă: este OBLIGATORIU ca mesajul să conțină următorul text: ”Am înțeles și respect în totalitate prevederile legale referitoare la condițiile de returnare a produselor”
- Odată primită solicitarea de la dumneavoastră cu toate elementele conforme, vom evalua situația financiară a solicitării de returnare și vă vom notifica prin email în termen de 48 ore pentru a vă transmite cadrul ridicării produselor de către agenții firmei de curierat. Cadrul ridicării produselor este definit prin:
- Ridicarea produselor se va efectua doar de la aceeași adresă la care a fost livrată comanda inițială.
- Inițiatorul returnării va suporta:
- costul real al transportului;
- recuperarea eventualelor reduceri sau discount-uri generate prin achiziția produsului returnat.
- Odată cu transmiterea cadrului, casaalbastra.ro va menționa explicit suma care va fi returnată / va fi necesar de achitat suplimentar.
- Agenții firmei partenere de curierat au instrucțiuni clare pentru verificarea respectării integrității ambalajelor și a documentelor însoțitoare și au dreptul – în numele nostru – de a refuza acceptarea returului în condițiile în care acestea nu sunt pe deplin respectate.
- Vă rugăm să ne transmiteți prin email confirmarea acceptării termenilor cadrului de ridicare a produselor prin inserarea în mesaj a textului: ”Accept și sunt de acord cu termenii propuși pentru returnarea produsului (elor)”, precum și instrucțiunile de plată (titular, număr cont, banca) conform cărora vom rambursa suma stabilită.
- Imediat, vom iniția procesul de ridicare a produselor prin intermediul firmei partenere de curierat. În condițiile în care este necesară achitarea unei sume suplimentare, aceasta se va efectua în numerar către agenții firmei de curierat.
- După recepționarea produselor la sediul nostru în condițiile prevăzute mai sus, vom rambursa în termen de 30 zile suma stabilită în termenii cadrului returnării.