Anularea Comenzilor

Anularea comenzilor poate fi solicitată prin transmiterea unui email către adresa: contact@casaalbastra.ro care va conține următoarele informații:

  • la subiect: mesajul ”Anulare comanda #xxxxxxx” (ex. Anulare Comanda #2000005)
  • în textul mesajului: trebuie menționat tipul anulării: Total / Parțial. Dacă este parțial, vă rugăm să specificați produsul și cantitatea pe care doriți să le anulați.
  • la finalul mesajului: notificarea transmisă de către noi – folosind opțiunea ”Reply”

Pentru a activa anularea comenzilor este important ca să transmiteți mesajul de intenție după cum urmează:

  • până la ora 16:30 în aceeași zi, pentru comenzile introduse înainte de ora menționată
  • până la ora 16:30 a doua zi, pentru comenzile introduse după ora 16:30.

 

Refuzul livrării
Clientul are dreptul de a refuza livrarea în următoarele situații:

  1. specificațiile produsului sunt diferite față de informațiile menționate în magazinul casaalbastra.ro
  2. specificațiile produsului sunt diferite față de informațiile conținute în comandă
  3. ambalajul este deteriorat.

 

Returnarea produselor
Cadrul legal care statutează derularea contractelor la distanță este definit în cadrul Ordonanței de Urgență nr. 34 din 2014, care conține următoarele prevederi:”Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.”De asemeni, același act normativ, stabilește condițiile și implicațiile returnării produselor după cum urmează:

a)      ”Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.”

b)      ” Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele și documentele intacte care l-au însoțit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.”

În consecință, produsele comercializate prin magazinul online casaalbastra.ro pot fi returnate doar cu respectarea următoarelor condiții:

  1. Sacii de hrană nu au fost desigilați;
  2. Sacii de hrană sunt nedeteriorați, fără zgârieturi și fără eventuale marcaje (desene, notații) suplimentare față de cele cu care au fost prevăzuți inițial;
  3. Produsul returnat va fi obligatoriu însoțit de toate documentele inițial transmise de casaalbastra.ro (factura – original, chitanța – original în cazul plăților în numerar).

 

Procedura de returnare va respecta următoarele etape:

  1. Vă rugăm să transmiteți email către adresa contact@casaalbastra.roîn care să menționați:
    1. La subiect: Cerere returnare Comanda: (numărul comenzii);
    2. În conținutul mesajului: Codul, denumirea și cantitatea produsului pe care doriți să-l returnați;
    3. Motivul pentru care doriți să returnați produsul (opțional).

Notă: este OBLIGATORIU ca mesajul să conțină următorul text: ”Am înțeles și respect în totalitate prevederile legale referitoare la condițiile de returnare a produselor”

  1. Odată primită solicitarea de la dumneavoastră cu toate elementele conforme, vom evalua situația financiară a solicitării de returnare și vă vom notifica prin email în termen de 48 ore pentru a vă transmite cadrul ridicării produselor de către agenții firmei de curierat. Cadrul ridicării produselor este definit prin:
    1. Ridicarea produselor se va efectua doar de la aceeași adresă la care a fost livrată comanda inițială.
    2. Inițiatorul returnării va suporta:
      1. costul real al transportului;
      2. recuperarea eventualelor reduceri sau discount-uri  generate prin achiziția produsului returnat.
    3. Odată cu transmiterea cadrului, casaalbastra.ro va menționa explicit suma care va fi returnată / va fi necesar de achitat suplimentar.
    4. Agenții firmei partenere de curierat au instrucțiuni clare pentru verificarea respectării integrității ambalajelor și a documentelor însoțitoare și au dreptul – în numele nostru – de a refuza acceptarea returului în condițiile în care acestea nu sunt pe deplin respectate.
  2. Vă rugăm să ne transmiteți prin email confirmarea acceptării termenilor cadrului de ridicare a produselor prin inserarea în mesaj a textului: ”Accept și sunt de acord cu termenii propuși pentru returnarea produsului (elor)”, precum și instrucțiunile de plată (titular, număr cont, banca) conform cărora vom rambursa suma stabilită.
  3. Imediat, vom iniția procesul de ridicare a produselor prin intermediul firmei partenere de curierat. În condițiile în care este necesară achitarea unei sume suplimentare, aceasta se va efectua în numerar către agenții firmei de curierat.
  4. După recepționarea produselor la sediul nostru în condițiile prevăzute mai sus, vom rambursa în termen de 30 zile suma stabilită în termenii cadrului returnării.